Skrn1 Kızlar benim doğum sonrası raporum 38 gün sonra bitiyor özel sektör çalışanıyım emzirme iznini toplu olarak kullanmak istiyorum ve ben bu izni kullanırken ücret alıyor muyum ücretsiz mi oluyor
burcuo Skrn1 Toplu kullanmanıza izin verilecekse ücretlidir. Diğer türlü çalıştığım kurumda direkt ücretsiz izne çıkabilirsin diyorlar, toplu kullanmaya izin vermiyorlar. Kamu çalışanıyım bu arada, ücretsiz izindeyim şu an. Dilekçe yazarak ayrıldım.
slkndwht Skrn1 ben de süt iznimi toplu kullandım ve ücretini tam olarak aldım. Süt izni sizin yasal hakkınız kesinti mümkün değil.
burcuo Skrn1 Bu sizin yasal hakkınız olduğu için kesemezler diye düşünüyorum. İnşallah ılımlı yaklaşırlar 😊