Merhaba kızlar. Bugün bebeğim ile 20 günlük olduk. Hamileyken doktorumuz kafasının biraz büyük olduğunu söylemişti ama bir sorun yok demişti. 37 cm baş çevresi ile doğdu bugün doktora gittik 38 çıktı. Çocuk doktoru biraz korkuttu bizi ben de zaten kafası büyük doğdu deyince he tamam o zaman sorun yok dedi ama ben yine de korktum. Bir problem olsa hamileyken ultrasonda görünürdü diye düşünüyorum. Ayrıntılı ultrason dahil her şeyi yaptırdım hamileyken. Doğduğunda da bir sıkıntı görmediler ama bugün çocuk doktoru öyle deyince içime bir şüphe düştü. Var mı aranızda çocuğu böyle olan ?