FistikHanim Kızlar sarılığımız uzadı diye doktor 6 tüp kan istedi mecburen vermek zorunda kaldık ama bana normal gelmedi. Bu kadar kan 1 aylık bebeğe çok değil mi normal mi?
Drk0712 FistikHanim bızden de almışlardı bende çok şaşırmıştım o kadar tüpü verince nasıl dayanacak bu çocuk dedim maalesef doktor o kadar ıstemıs demıslerdı çok tetkik yapılıyor