Merviktos Merhaba, 1 yas sonrasi D vitamini kullananlar var mi? Neye gore kullansiniz? Ve dozu yukselttiniz mi? Kullanmaya devam etmeliyim bilmiyorum. Herkes ayri bisey diyor 🤷🏻♀️
Nimess57 Merviktos doktorunuza sorun benim oğlumun rutin kontrolünde biraz düşük çıktı doktorda yaza kadar kullan zaten bi daha bakarız o zamana dedi. Günlük 1 damla veriyorum 27 aylık
Deletedmom_68 Merviktos doktorumuz 4 yaşına kadar kullanacağımızı söyledi. Oğlum 1 yaşında. Hazirana kadar düzenli her gün, hazirandan sonra yaz bitene kadar 2 günde bir. Daha sonra sadece kışları kullanacağız
Casper Merviktos oğlum 2,5 yaşında hala kullanıyoruz 400 lük günde 1 fıs kışlarıda 1000lik kullanıyoruz ama seninki daha küçük 400 lük kullana bilirsin
livanurvealpinannesi61 Casper 1 yaştan itibaren 600 olan kullanılmalı. Kilosuna göre hesaplanıyor kilo başı 100 ıu olacak 15 kilo ise 9 damla gibi
Nimess57 livanurvealpinannesi61 bilmiyorum ki doktor iki hafta 3 damla sonra 1 damla kullan dedi bende öyle yaptım 🤷🏻♀️ Her 3 ayda bir gidiyoruz zaten artık tekrar bakınca değiştirir mi onu da bilemiyorum
Casper livanurvealpinannesi61 doktor kışın 1000 yazın 400lük veriyor bizde ona göre kullanıyoruz yazın güneşten alıyor zaten biz İzmir’de yaşadığımız için bol bol güneş görüyoruz
Laydaren Merviktos Kullanmaya devam ediyorum. Ocean 400lükten 600lüğe geçtik. Günde 2 fıs veriyorum. Malum hala pek güneş göremediğimiz için bırakmayı düşünmüyorum
NaimeYilmaz Merviktos 2 yaşından sonra düzenli vermeyi kestim. 4,5 yaşında şu an kış aylarında haftada 2-3 kez veririm. Geçenlerde değerlerine baktırdım olması gerektiği gibiydi her şey.
oglumubeklerken Merviktos bıngıldak hala açık olduğu için doktorumuzun tavsiyesiyle kullanmaya devam ettik. Normalde 1 fıs kullanıyorduk 1 yaştan sonra 2 fıs kullanmaya başladık.
Merviktos Herkese cook tesekkurler cevaplar icin 🙏🏻 doktorumuza sordum o da gunde 3 damla 600 luge gecebilecegimizi soyledi 👍🏻