Kizlar ikinci sezeryanimi oldum kırkım cikicak göbeğim cok kötü 😥 koca bir sarkık göbek kaldı geriye. İlk doğumda da vardı ama bunda iyice kötü oldu ben napicam korse flan deniyorum ama bi ise yaradigi yokk off çok kötüyüm bu yaşta böyle yaşlılar gibi olmak istemiyorum. Bu durumda olupta normale donen var mı varsa yazsın lütfenn.