littlemermaid22 Bebeğim 7 ay 10 günlük doktorumuz kahvaltıda yumurtayı loru veya labneyi tek tek vermemi karıştırmamamı söyledi ama kızım yumurtayı asla öyle yiyemiyor ağzına yapışıyor sanki yutamıyor bir türlü sonra öğürüyor. Siz nasıl veriyorsunuz yumurtayı?
kayraninannesiiii littlemermaid22 ben de ayrı ayrı veriyorum, yemek istemediği zaman labne ve salatalık karıştırıp veriyorum. Yumurtaya alıştı tek yemeye. Zorlanıyor ama yiyor. Ama diş geliyor bu aralar çok iştahsız, dört beş kaşık anca 🥺
-Ozge- littlemermaid22 Benim bebeğim o aylarda oldukça iştahlıydi ne versem yiyordu ama yumurtayı yemek istemediği çok oldu bende avakado ile karıştırıyordum birazda zeytin yağı ekleyip yediriyordum
littlemermaid22 kayraninannesiiii ayy benimkininde iştahı azaldı bu aralar zorla yiyor dişten mi acaba 🥹
kayraninannesiiii littlemermaid22 ben dişe yoruyorum iyiydi aslında yemesi ama 🥺 insan üzülüyor valla
-34 Bende ayrı veriyorum bir yumurtanın sarısı biraz beyazı biraz peynir ve tuzu alınmış zeytin 7+17 günlüğüz
Fetiye06 littlemermaid22 maalesef aynı durumdayız tek tek asla yemiyor sevdiği biseye karıştırınca gayet de güzel yiyor kıvam aldirdim biraz zeytinyağı ile yine olmadı tek avakadoyla denedim olmadı labneyle karıştırdım olmadi ama yulaf vs içine ezince yiyor
Fetiye06 littlemermaid22 bende danışayım size haşlanmış bı şekilde yediriyorum ama pankek veya omlet tarzını yemiyo söz vermeye başladınız mi