Esra_boz Bebeğim 8 ay 17 günlük. Kusuyor, hırıltısı çok var, emmeyi reddediyor bazen çok öğürüyor. Bu sıkıntıyı çeken anneler yardımcı olabilir mi lütfen? Si bu durumda ne yaptınız? Ne yapmam lazım, tedavisi nasıl acaba
Mercosey Esra_boz reflü için 8 ay geç. Fizyolojik reflü ilk 3 ay görülür genelde. Siz en iyisi doktoruna bir gidin.
Quadera Esra_boz benim bebeğimde de 7. Ayda başladı bu sıkıntı. Çocuk gastsroentorolojiye gittik. Lansor ve gaviscon başlattı. Tamamen geçmedi ama baya azalmıştı. Şimdi 11 aylık olmak üzere baya baya azaldı kusması. Hatta bu ay sonunda doktor takibinde bırakacağız ilaçları
Esra_boz Quadera yaa çok geçmiş olsun inşaallah. Bebeğiniz iyi olsun da. Çok sevindim. Her bebeğin iyi olmasını çok isterim. Biz de o bölüme götürecez nasip olursa. Çok sağ olun bilgileriniz için ❤️🌷