Duygu_52AK birşey kullanıp çatlakları geçirebilen oldu mu bilmiyorum ama 2.doğumumu yaptım 2 ay önce baya çatlaklarım oldu ilk doğumumda hiç birşey yoktu oysaki. Doktoruma sordum nasıl geçirebilirim birşey tavsiye edin diye, boşuna kremlere ilaçlara paranı dökme lazer dışında hiçbir şey geçiremez demişti.