Dilara75 zor bir dönem. bir dönem ben de öyle uyuttum çok korkardım boğulmasından. hatta koltuğa hafif oturur pozisyonda yerleşip kafamı geriye çapraza atardım. sonra öyle kötü tutuldum ki. günlerce boynumdan iğne yaptırdım, karyopraktiğe gittim kütlettiler bi dünya masaj derken öyle bıraktım. kendi sağlığınızı da düşünün zor bir pozisyon bebeğiniz küçük, güzel dinlenmelisiniz. bebekler çabuk aşılır yeni durumlara. bence bir iki ağladı derken yerine yatırın. ikiniz için. kolaylıklar dilerim