Kızlarr bebeğim 3 aylık 10 günlük oldu. Bır umut her ay bıtımınde sevıncle beklerken hep hüsranla sonuclandı. Aslaaa bitmiyor aslaa denemediğim gaz ilacı kalmadı maflor plus biogai metsil sam simplex nurse hepsiniii denedim ama banamasın dıyen yok suanda hıc bsey kullnmıyorum cunku kullansamda aynı. Acı elma yağı aldım 3 damla yağdan 5 damla hatta bıraz daha fazla zeytn yağ ile karıstırp ayak altına suruyorum yıne yok. Kıraz cekırdeği kemer aldım yıne yokk artık baska bır çağre arıyorum lütfenn bana bir sey önerin yoksa kafayı sıyırcam🥹🥹🥹🥹