Kızlar 2 gündür bebeğimi sütten açtım meme pis ogk diyo istemiyor ama eşek kafam kısım sürekli uyanıp süt içiyordu emerek uyuyordu şimdi zor uyuyor ağlaya ağlaya çıldıracam göğsümde ağrıyor süt dolduğu için sizde nasıl ilerledi bu süreç bana akıl verin lütfen sabrım taşıyor artık geçecek mi yoksa hep öyle devam mı edecek ramazan ayında bırakma sebebim geceleri uyumuyorum pek zorlanmam o uyanınca diye düşünmüştüm