Merhaba benim kızımda sabaha kadar ağzında emerek uyurdu ve aşırı meme düşkünü bi bebekti. Oğluma hamile kaldığımda, kızım 1.5 yaşındayken kesmek zorunda kaldım. 2 ay emzirdim baktım olmuyor bir anda bıraktırdım. Şöyle oldu. Bizim sıkıntımız gece de olduğu için önce gece emmesini kestim. Onda da Allah razı olsun eşim yardım etti. 2-3 gün babası uyuttu. Unutmayın annelerim bizim kokumuz onlara emmeyi hatırlattığı için işimiz zor, o yüzden imkanı olan eşinden yardım alsa çok güzel olur yani daha rahat atlatılır bu süreç. Bizim öyle oldu çok şükür. İlk gece 4-5 defa uyandı, 2. Gün 2-3 defa derken 3.-4. Gün yatağında yastığına yatırıp hafif sallayarak uyutmaya başladık bu arada gündüz emziriyordum 2-3 kere. Geceyi bi anda kestim. Gündüz emzirdiğim için göğüslerim boşaldığından sancılanmadım. Her gün 1 azalttım. Bugün 4 kere emzirdiysem yarın 3 kere öbür gün 2 🥹 derken hem bebeğim hemde ben zorlanmadan yavaşça bırakmış olduk :) tabiki ilk bir kaç gece çok zorlandık çok ağladı ama o krizleri atlatırsanız gerisi çok rahat edersiniz. Ben o an yanına gidip emzirsem çok zorlanırdım ama hamiş olduğum için birazda tuttum kendimi mecburiyetten öyle işte benim bebeğim salça falan kabul etmemişti eliyle silip emmeye devam etmişti her bebek farklı olıyor 🥰