Benvekizim Evet Rojda hanım. Balkonunda otur mis gibi kız 😂 aynı ay düşünsek bir csy içerdik 😂 ama biz Ağustos 14-21 Ağustos tarihine rezervasyon yaptırdık. Evde yemek yapmak istersen yapabilirsin.ama biz dışarda yiyoruz. Eve de karpuz kola dondurma vs alıyorduk cocuklsr uyuyunca gece 11-12 gibi anca geliyoruz odaya zaten. Ondan sonda oturuyorduk. Kahvaltılık ya da denize giderken atıştırmalık alıyorduk.
Dışarda fiyatlar pahalı yerde var uygunsa var geçen yıl örneğin kuzu şiş 35₺ tavuk şiş dürüm 30₺ sahilde denize sıfır falandı fiyatları düşün. Kendi yasadigim şehirde o dönem 85₺ bir durumdu. Çok güzel yer ya😂