bebekece Benvekizim her yıl tatile gitmeye benden daha hevesli eşimin ağzını yokluyorum bu senede ne olmuş bu oteller ya asla gidemeyiz falan diyorum adam ağzını açıp hayır gitcez demiyo ya😂😂😂 galiba biz cidden gidemicez baya umutsuz vaka olduk😂
P2044 Sevinsek mi uzulsek mi bilmiyorum ama bayram tatili için, 19 Nisan giriş 24 Nisan 4 gece 5 gündüz çıkış maliyetinin iki yetişkin 47.6oo TL ödedik Belek de otelimiz , soyleyeceklerim bu kadar … Ve daha sezonu değilken .
Boncuk1421_ Benvekizim çadır palas. Hep giderizgüzel koylara geçen sene kazımla gittik .bu sene de gideriz heralde büyük ihtimal 😂😂 hiç otel araştırması yapmıyorum ben
yagmurkokusu_ sarmaliklahana bizimde aynı firmanın bodrum da 4+1 yüksek kırmızısı var 10 senedir bizimle ama hiç gitmedik 😂
sarmaliklahana yagmurkokusu_ sadece bodrum değil anlaşmalı otellerine gidebilşyorsınız. Biz yurtdısı içşn almıştık ki gercekten baya uygun gelıyor otel konkalaması gecen sene 2500 tl falandı 1 haftalık. Ama kızım küçğk ondan önce hamileydim.şimdide hamileyim. Yattı yani gidemeyiz. 😄
Rahimeee Benvekizim vala biz bu tuş yaz tatilini es geçeceğiz sanırım geçen sene kuşadasına gitmiştik ama kızım hiç durmadı tatilden bir şey anlamadık bizde bu yıl es geçmeye karar verdik hem bir sürü para verip tatilden bir şey anlamayacaksak hiç gitmeyelim dedik bu yıl
yagmurkokusu_ sarmaliklahana evet biliyorum ama biz diğer taraflarda napıcaz ya Kuşadası Yalova en iyi Bodrum geliyor biz kullanmadık daha satmayı düşünüyoruz genelde Antalya tarafına gittiğimiz için hemde ailem o tarafta ben devremülk satışında da çalıştım 😂😂 yani onları size tanıtanların müdürü 😂😂
Woody whitechocolatemochaa merhaba çocukla gitmenizi hiç önermem. Otel çok güzel görünüyor ama havuz vs temiz değil. Çocuğunuzu suya sokmayın ya da giderseniz.havuz zaten çocuk için riskli burası ekstra riskli
Ruzmil Benvekizim Her sene gittiğimiz otelin fiyat 🙀 durumda. Tabii her sene gidiyoruz diye eşim rezervasyonu yaptırmış bile. Ben daha makul yerler bakabilirdim oysa ki 🥲 Ev kiralamak falan muhtemelen daha uyguna gelirdi.
sirinpatates Benvekizim bizde otel tercih etmedik fethiyede havuzlu ev kiralayacagiz bir hafta 17 bin plajda yakın
OptimusPrime Benvekizim Ben otel tatili sevmiyorum. 1+1 kiraladık. Otel yine. Mtfak yatak odası var. Avşa’da 7 gece 8 gün 5500 kalma parası ido ile gidiş sağlanıyor zaten çocuklar ücretsiz 1500_2000₺ tutar herhalde. Yol parası da. İster marketten bir şeyler al yapcister git hazır ye. Ben günlük canım ne isterse yemeyi seviyorum. Lunapark var adada deniz hemen onunde. Geçen yılda Avşa olmuştu tercihimiz bu senede oraya gidiyoruz. 🥰
hurremsultann OptimusPrime doğru tercih çok güzel bir ada Avşa bende hep oraya gidiyordum eskiden iyi eğlenceler ☺️