Hasretdenizz 5. Ayda ek gıdaya başlarsınız doktor kontrolünde büyük ihtimalle bizim gibi biraz huzursuzluk oluyor anlıyorum sana tavsiyemdir bu dönemde kendini sorgulama bebeğine odaklan ev işi o bu onları bosver seen iyi ol bolca dinlen, sen iyi olki bebeginde iyi olsun herseye yetismek zor sanki hic bitmeyecek gibi geliyor ama zaman cok acımasız ve sen farkında olmadan gecip gidiyor herseye yetişmek zorunda degilsin , degiliz ❤️