Kızım uyuyordu ayilmaya başladı hamak beşiğinde yatıyordu bende sallayın derken çarptım besige o sarsıntıyla kızım aşırı korktu aniden uyandı nefes almakta bile zorlandı bende çok telaslandim çok ağladı emzirdim geri uyudu sonra . Şimdi içime kurt düştü acaba bir şey olur mu diye çok korktu çünkü ilk defa böyle gördüm onu içim içimi yiyor kendimi patcalayasim var ya sizce psikolojik olarak etkiler mi ya valla uyuyamiyorum