Kızım 17 aylık kabızlık problemi için doktora gittik ve fıtık var dedi ultrason filan çekti ertesi güne ameliyat dedi neyse biz gittik sonra sadece sağ tarafında var demişti sonra sabah soldada var dedi çocuğa serum filan takıldı işte ameliyata hazır artık bende dedim ki kızımın çok balgami ve geniz akıntısı var dedim çocuk doktoru görsün dedim sonra çocuk doktoru bu şekilde ameliyata giremez iptal ameliyat dedi çıktık hastaneden ertesi günü başka Bi cerrahi uzmana götürdüm oda tam aksine muayenede elime hiç fıtık adına birey gelmiyor dedi açıklık varsa bile bunun adı fıtık değil dedi ameliyat gerekmez dedi şişlik olursa ancak öyle dedi ne yapmalıyım sizce