ezgi0139
Biz iki yılda sanırım 20 defa uçmuşuzdur.
Bebek maması ise 100 ml sınırı yok. Biberonda görünce bebeğinize içirin bi görelim diyorlar, içindeki tehlikeli bir kimyasal olabilir diye. Ben geçen benimki o sırada içmeyince kendim içtim geçirdiler. Diğer yandan uçakta zaten mama için sıcak su istediğiniz kadar veriyorlar toz mama da koyabilirsiniz.