Yoshe Hem anne sütü alan hem mama ile beslenen bebeğe hangi ay su verilmeye başlayacağız 5. Ayını doldurmak üzere bebeğim su vermeli miyim acaba
papatyam-34 Yoshe Ben çay kaşığı ile veriyordum gün içinde bir iki kez şuan da 6 ay 10 günlük oldu bir öğün ek gıda da aldığı için biberon ile veriyorum içmek istediği kadar içiyor zaten tam beceremiyor içmeyi yarısı içine yarısı dışına gidiyor 🙊
caylavyu Yoshe mama hazırlarken su ile hazırlanıyor o yüzden gerek yok ki su vermeye genelde 6. Ay ve üzeri öneriyor çoğu doktor en iyisi kendi doktorunuza danışın bebeğin gelişimini en iyi o bilir ona göre fikir verir size
Caglaa94 Yoshe anne sütünde alması gereken su mevcut, mama da su ile yapıldığı için henüz gerek yok. Ek gıdaya geçmesi vücuduna katı besinler girmesi ile su vermeye başlamalısınız.