Aryaveannesi22 Kızlar b12im düşük çıktı doktor vitamin yazdı ama emzirirken kullanılmamalıdır yazıyo doktorada sormamıştım ne yapmalıyım kullanmamda gerek cok düşükmüş cunku
Melo34 Banada bugün verdi 2 ay önce doğum yaptığımı söylemiştim o yüzden ilacın içeriğini okumadan kullanmaya başladım
Lalalac Bende kullaniyorum hamileyken yazmisti. Hamileyken icilen simdi de icilir heralde devam ediyorum cunku
mel1900 Aryaveannesi22 Ben Ocean Methyl B12 kullanıyorum.Hamileyken doktorum vermişti doğumdan sonra da sorduğumda devam et dedi
mel1900 Aryaveannesi22 Benim hap olarak alerjim olduğu için bunu kullanıyorum. Kullanmasam normal hap verirdi herhalde ona devam et derdi. Ben 3 aydır kullanıyorum. Bir sorun yaşamadım.
Duyulurum Aryaveannesi22 çoğu vitaminde öyle yazar, doktor verdiyse kullanın. Hamileyken kullanılması önemli olan d vitamini damlasında bile hamileyken kullanılmaz yazıyor
Duyulurum Aryaveannesi22 tabii kullanmamak daha çok sıkıntı yapar. Doktor benim oğluma vermişti B12 eksikliğinden, bir kısmını ona içiriyordum kalan kısmı da doktor sen iç sütünden geçsin demişti