Kızlar selam hayırlı ramazanlar🌸Az önce açtım aslında ama görünmedi post.Neyse konuya giriyorum;yüzümde iki adet inatçı güneş lekem ve kısmı çillerim var,artık havalar ısınıcağı için gidip kimyasal bir işlem yaptırmak istemiyorum.Var mı aranızda şunu yaptım kurtuldum diyen😊Umarım vardır yöntemlerinizi bekliyorum😘