paputmoms nrtnsur eşim kuaför keratin bakım yaptı geçen kesti biraz baya azaldı canım yenileri çıkar kendini yeniliyor şu an ama keratin bakımı kesinlikle öneririm kalıcı fön olanı değil ama o daha da döker
Ipek222 nrtnsur 4.ayda başlamıştı avuç avuç dökülüyodu öyle böyle değil şimdi biraz azaldı 6 ay olmak üzere. Vitaminlerinizi düzenli kullanın mutlaka özellikle demir ve d vitamini etkili saç dökülmesinde
Nurseoz_55 nrtnsur tabiki herkeste farklı etki olabilir ama bende işe yaradı ya da saç diplerinize duş öncesi zeytinyağıyla masajda yapabilirsiniz
paputmoms nrtnsur bazılarına yarıyor bazılarında da daha kötü oluyor maalesef canlandırabiliyormuş ama her boya değil kaliteli ve çok açıcı olmazsa kimine iyi geliyor ben de sombre yaptım saçımı yıkarken bakımı da yaptı eşim düzeldi biraz