Ikizoglusannesi06 Ayrıca hastaneye de götürmem gerekiyor mu yoksa sağlık ocağında aşı olacağı zaman boy kilo kontorlü vs yeterli mi? Özellikle götürmem gereken bir bölüm falan var mı anneler teşekkür ederim 🙏
Damlasu23 Ikizoglusannesi06 ben sadece sağlık ocağına götürdüm ekstra hastaneye götürmedim orda zaten boy kilo baş ölçümü yapıyolar
MeetJoeBlack Ikizoglusannesi06 9. Ayda bizim doktorumuz ve sağlık ocağı hemşiresi kan tahlili istemişti. Sağlık ocağında yaptırabilirsiniz demişti hemşire ama biz doktor kontrolünde yaptırmıştık tahlilleri.
Ikizoglusannesi06 Damlasu23 teşekkür ederim ayrıca göz muayenesi falan vs bir durum var mı acaba diye sormak istedim. Göz muayenesi yapıldı bu arada onu örnek verdim😅