12Ayse Kızlar sizce bu bayramlık nasıl 
-Eraymoms- 12Ayse çok iyi bence abartılı renkleri bende pek sevmiyorum kahve sütlü tonlar çok hoş duruyor
-Eraymoms- 12Ayse Oo süper valla o zaman 😅 bizde bayramda turuncu olcazz ama tontişim oğlumun daha seçmedim bayramlığıni ne alsam diye kara kara düşünüyorum salopet alasim var
Btlaras2 12Ayse sade ve şık gayet güzel alınır. Valla alınan bayramlıkları görünce şoke oldum. Amacım eleştirmek değil ama o kıyafetleri ben düğüne giderken bile acaba mı derim hani! Neden bu kadar abartı anlamadım gerçekten 😟
12Ayse -Eraymoms-  ben bunu aldım oğluma