İyi geceler kızlar o kadar moralim bozuk ki çocuklarım biz hastayız ve nerdeyse 10 gündür uğraşıyoruz evde kızım eşim atlatıyor ama oğlum (6,5) aylık atlatamıyor sürekli öksürük krizi giriyor bugün gene doktora götürdüm tekrar antik göz damlası felan yazmış ne zmn geçer bu illet çocuğum resmen eridi bitti iştahı hiç yok sizin bebeklerde böyle oluyor mu