BalOglum-45 çocuk nörolojiye gidiliyor , eeg çekilip havalenin yani nöbetin epilepsi ile alakalı olup olmadığı anlaşılıyor, ona göre nöbeti önlemesi için ilaç başlanıyor, çok geçmiş olsun umarım epilepsi değildir , dolven kullanmayın demişti doktorumuz , zyrtek , birçok ilaç Google’dan araştırın şuan aklımda değil