Mintirikannesi1 Ya arkadaşlar göğüslerinizin dolduğunu nasıl hissediyorsunuz? Sütüm var ama ben anlamıyorum süt dolduğunu göğüslerin sertleşir diyorlar ama benim yumuşak hep 😅 merak ettim
BelaCivciv Mintirikannesi1 İlk doğum yaptığım zamanlarsa bir doluluk hissi olurdu hani sert olmazdı ama şiş olurdu. Şimdi 15 aylık genel olarak hissetmiyorum sadece gece emzirmediğim için sabah kalktığımda bir doluluk hissediyorum o kadar. Bu his nasıl tarif edilir bilemedim😅
Egiskom Mintirikannesi1 bebek emerken göğüslerim sızlıyor. Süt indiğini ozaman anlıyorum. Onun dışında benimde yumuşacık 😀
K_melike Mintirikannesi1 sertlesiyo ve ağrı yapıyor o esnada dokunmak bile zor nasıl anlatılır bilemedim taş gibi oluyo uzun süre emzirmedigim de oluyor benim
tekbasimabakiyorum Beyin bir süre sonra bebeğinizin tükettiği kadar süt üretiyor. Yumuşak ama süt var ise memeler terbiye olmuş demek
muratnannsi tekbasimabakiyorum benm suan oyle ama hic emzirmesem rahatsz olmuyorm sizce sutum varmi .cok uzun süre meme reddi yasadm yeni memeye dondu emiyor ama mamayi kesmiyorum sutum yok dye .cunku goguslerm asiri yumuşak ve sut inmiyor onceden sut inerdi sızlardi gogsum ama smdi oda yok tum gun emzirmeseysem rahatsz olmuyorm sizinde oylemi
Dedimolabilir tekbasimabakiyorum aa benim oyle suan bunu bilmiyordum peki memeler terbiye olunca ne oluyor.
motherofLeyla Mintirikannesi1 süt inince acır diyorlar çok hassaslaşıyor acıyor sızlıyor bende ordan anlıyorum bide bebişim içerken lukur lukur sesinden bazende hep kıyafetime akıyo 🤷🏻♀️
Dedimolabilir Mintirikannesi1 diplerinden uclara dogru bir sizi yanma ve acıma oluyor anliyorum zaten bebegimde uyaniyor emziriyorum yutkunurkende anliyorum oldugunu sutumun .
tekbasimabakiyorum muratnannsi Dedimolabilir süt geliyor mu saginca ya da elinizle sıkınca? Bebeğinizden yutkunma sesi geliyo mu?
nazli-teacher33 İlk aylarda olduğu gibi dolgun olmaz , ağrı hissetmezsiniz. Göğüsleriniz artık terbiye olmuştur . Bebeğin tükettiği kadar süt üretiyor sadece. Yani sütünüz var yok değil ama tüketilen kadar fazlası üretilmiyor.
Dedimolabilir tekbasimabakiyorum sağmiyorum ama emiyor sıkınca sut geliyor. Dolunca da az az akiyor. Evet yutkunurken anliyorum .