Bende olucam ameliyat ama ne zman belli değil arayıp haber vercekler. 4 aylık bebeğim var 24 saat emzirme yok dedi doktor. Kaç gün yattınız ne kadar da toparlandınız acınız varmı peki. Ben çok korkuyorum gurbetçiyim bide ailem yanımda değil bebekle zor olcak ama mecbur olmak zorundayım