Esradere42 Arkadaşlar bebeğim 4 aylik ve sürekli hastalanıp iyi oluyor doktor bu şurubu verdi sabah 2 öğlen 2 akşam 2 ölçek olmak üzere ve bu fazla değil mi bebeğe kullanan var mı
Muazselami Esradere42 Merhablar ben kullanıyorum ama benim beneğim 21 aylık 10 damla kullanıyorum ben damlasını kullanıyorum şurubunu değil
Vanilya Esradere42 2 ölçek mi? 2 damla mı? Orayı anlayamadım. Umca doğal meyan kökü. Çok güzeldir. Ama damla olanı mı şurubu mu? Küçük bir şişe mi?
Esradere42 Muazselami bize de damla mi dedi de ben anlamadım acaba ama 2 şer ölçek dedi şurup herhalde öyle dediğine göre
Vanilya Esradere42 Yani o aylarda olan bebeklere veriliyor mu bilmiyorum? Benim kızım 3 yaşında damlasını kullanıyoruz.