Hırıltı duymuyorum çok şiddetli krizlere girecek kadar bir öksürük yok şuan gribin başında gibiyiz şu hastalık zamanı direkt çocuğu toplayıp hastaneye götürecek kadar evhamli bir anne değilim. Neden ilkten doğal yöntem dururken ilaçlara başvurayım. Elbette kötü olduğunda götüreceğim elbette ilaçla da tedavi olabilir ama şuan acile gitsem hicbirsey yapamayacaklar, tecrübeli annelerin önerilerini alıp bu geceyi rahat geçirmesi için bir post açtım. Yok kötü kelime kullanmak istemiyorum felan boş şeyler. Saygi duymaya hakkın var çünkü ben gibi ilaçlara en son başvuran anneler eminim çoktur. Yine de teşekkürler. Ciğerleri inecek kadar krizlerimiz yok olsa buraya gelip post açmaya vaktim olmazdı