hogwarts Anneler var mı aramızda? Oğlum 1,5 yaşında tokluk şekeri 200 çıktı çok üzgünüm yarin sonuçlarını doktora gösterıcsm ama size de sormak istedim bu durumu yaşayan anneler nasıl bir yol izlediniz bizi neler bekliyor merak edıyrum
muratnannsi hogwarts bebekler de şeker hastalığı oluyor mu ilk kez duydum canm gecms olsun Evde şekerli segler mi yiyor acabs yoksa genetik mi oluyor bilmedim icin soruyorum canm
hogwarts muratnannsi şekerli şeyler sadece pekmez ve bal veriyorum çikolata ve türevlerini vermiyorum nasıl oldu bende anlamadım ama eşimin tarafında şeker hastalığı var
hogwarts Laren dün kan tahlil yaptırdık şekeri 200 çıkmış birazdan doktora göstermeye gidicem bakalım ne diyecek çok üzgünüm Onun dışında bir belirti fark etmedim acıkçası ben şeker hastaları nasıl olur onu da bilmediğimden belki belirti vardı ama ben bilmiyordum bilemiyorum
Svgars hogwarts benim oğlumda 3 yaşında yüksek çıktı dr dikkat etmezsen tıp1 diyabet teşhisi koyacağız dedi normalde de vermezdim paketli ürün arada sadece olmuştu ekmek paketli ürün olarak tatlı şeyler fazla meyve şeker Tamamen hayatından çıktı ekmek te öyle prinç bir kaşığı geçmeyecek böyle devam ettik bize cihaz yazdı aldık evde hergün iki 3 ölçtük mahvoldu çocuk iki yıl takip iyi oldu şimdi 9 yaşında sıkıntı yok 3 gün önce ayakları yanıyordu belki yine çıkmış dedim aç 90 tok 96 çıktı hastahane de sıkıntı yok çok şükür
Ebru__ hogwarts merhaba çocuğunuzdaki şeker hastalığı suphenizin sonucu ne oldu? 5 yaşındaki yeğenimde şeker hastalığı çıktı araştırıyorum
Ebru__ Sevvalalp merhaba yeğenimde hastalık çıkmadan önce halsizlik yorgunluk gece sık ıdrara çıkma olmuş
Merwe29 Sevvalalp diyabet annesi olarak cevap vermek istedim çok yaygın suanda belirtileri çok sık su içip sürekli idrara gitme