Meraba kızlar bebeğim 1 ay 2 ğünlük sütüm çok değil doyurmuyor ek olarak mama veriyorum. Aptamil nutrıcıa kullanıyorum 1. Kutuda yeni doğdunda yani hiç yoktu kusması. 2. Kutuya başladım kusamaya başladı sürekli acaba mamadan mı tarihi felan geçmemiş, yoksa üşüttümü acaba😔