Kızım 2 yaşında öğlen uyutmasam erkenden yatıyor 8 i zor ediyo uykudan sabahda 8 bucuk gibi kalkar ama uyutmadigim için öğlen zorlanıyor kıyamıyorum gözlerini ovusturur huysuzlaniyor . öğlen Uyuttugum zamanda gece 12 de uyur napicam bilemedim gercekden