Merhabalar aynı yaralar benim oğlumda da vardı 20 günlükken olmaya başlamıştı ilk sütümden alarjik olduğunu düşündüm yediklerime dikkat etmeye başladım ama geçmedi sonra doktora götürdüm egzama dediler alarjik dediler isilik dediler 5. Ayına kadar götürmediğim hiçbir doktor kalmadı kortizonlu ilaçlar kullandık hafifletti kızarıklığını ama kullanmayı bıraktığım an yine çıktı yaraları asla geçmedi bunun givi daha fazlaydı hatta ağlamalırdan kafayı yiyordum artık alarji testleri kan teslerü herşey yaptırdım hiçbirşey çıkmadı sonra özel bir doktora gittim görür görmez uyuz tanısı koydu bir reçete yazdı kendisinin yaptığı bir karışım reçetesi aldım ilk günde mi fayda eder ama şuan 7 aylığız hiçbirşey kalmadı çok şükür iletişime geçebilirsek reçeteyi atıp yardımcı olmak isterim