Liyaninannesiiii Kızlar 18 buçuk aylık normalde uyku duzenimiz var ama uyuduğu zaman sürekli ağladığı için uyanıyor 3 gündür boyleyiz sizde durumlar ne?
Liyaninannesiiii Vvv 18 ay uyku gerilemesi var diye duymuştum ama bu aşırı kötü 😔 sürekli uyanma sürekli ağlama gitti tüm düzen
Alerjikrinit Silacnr011 bizde geçti o dönem öğle uykusu uyumadı akşam saçma sapan saatte uyuyup gece kalktı falan sonra geçti 1 hafta sürdü