Anneler ne yapmalıyım akıl verin ya 11 aylık bebeğim önceden çok güzel yerdi diş çıkarıyor şimdide aşırı memeye düştü kolayina geliyor yeni doğan bebek gibi emiyo arkadaşım çok sık emzirme yemeğe düşsün diyo dikatini dağıt emmek istediğinde başka şeyle oyala yemek yesin diyo 😪 ne yapmam gerek ? Yemek yemediği içinde gece çok sık uyanıyo ouf