Minnikkizz Kızlar bugün kontrolde doktorumuz demir başlayacağız dedi. Eşim reçeteyi getirdi ama iki tane damla var. Biri ferum biri de oceon microfer. İkisini de aynı anda mı kullanacağız acaba. Doktora ulaşamadım.
Ohasturk Minnikkizz ikisi de aynı demir ilacı.Birisini kullanmanız gerekiyor bence.bizim doktorumuz ve eczacımız ocean önermedi içeriği temiz değil diye
Matildanil Minnikkizz sanırım iki seçenek sunulmuş ferrum sağlık ocağının verdiği ocean özel ben ferrum kullandım ama kabızlık yaptı çok sıkıntı çektik bestiron da özel içeriği temiz ve kabızlık yapmayan bir damla onu alabilirsiniz
Minnikkizz Ohasturk evet doğru onu iade edeceğiz eğer kabiz olursa o kullanılsın demiş eşim yanlış anlamış teşekkür ederim
nazli-teacher33 Sağlık ocağının önerdiği Demir ilacı paraben içeriyor . İçeriği temiz olanlardan kullanırsanız daha iyi olur. Sidefer mesela
1ana1bebe_35 nazli-teacher33 bizde bugün kontroldeydik sağlık ocağının verecegibe bende guvenemedim ama doktor aileler abartıyor kullanilabilir dedi d3 icinde aynı şekilde falan filan dedi bende ek olarak sordum sidefer yazmış temiz miş yani içeriği öylemi
nazli-teacher33 1ana1bebe_35 şöyle elbette aileler kullanabilir bu biraz tercih ve maddi güçle alakalı. İnsanlar için 10 tl bile önemliyse her ay 190 tl sidefer alamaz. Ama gücünüz yetiyor ve çocuğunuz için de iyi olanı kullanayım derseniz orada tercih hakkını kullanabilirsiniz. .Evet sidefer içeriği en temiz olanlardan .Her defasında da ücreti güncelleniyor.
1ana1bebe_35 nazli-teacher33 malesef ülke ekonomisi ortada ama ben kararsız kaldım bilemiyorum bile bile praben iceren biseyi vermek mi yoksa gerçekten abartıliyormu ne kadar tehlikeli daha bebekler şimdiden kimyasal verilmesemi falan filan 🤔