Bebegmmm Hanımlar ben ilk defa temizliğe gidicem akrabanın evine maddi durumlardan dolayı mecbur kaldım. Bugüne kadra hep kendi evimi temizledim hiç temizlikçiye cagirmadim. 2+1 evin heryeri temizlenecek ama siz cagirdiginiz zaman nereleri temizletiyosunuz. İlk nerden başlamak laizm. Bana temizliğe giden varsa da yaptığı şekliyle anlatabilir mi. Yüzüme gözüme bulaştırmak istemiyorum.fiyati da velirlemedim perdeler yikancak camlar vs de sizce ne alayım 400 olmus diyolar . Bu arada işe giristimmi yaparım ama teknik olarak doğru yapmak istiyorum. Yardımınıza görüşlerinize ihtiyacım var teşekkür ederim simdiden
Benisahtesevme2 Bebegmmm üstte kalsın canım kolay gelsin ınsallah çok kolay bır sekılde ustesınden gelırsın 🌷
-Ozge- Bebegmmm Annem babamdan ayrıldığından beri temizliğe gidiyor yarım güne dahi en az 500 aliyor 400 az tabiki semte göre değişir annemin gittikleri istanbul avrupa yakasında heleki işin içine hali ve koltuk silme girerse fiyat artıyor annem oda oda bitirerek ilerliyor cam kapı sil süpür şeklinde. Stres yapmayın evinizde yaptığınızdan farklı bir durum gibi düsünmeyin rabbim yardımcınız olsun inşallah. Bu işi yapan kadınlara çok saygı duyuyorum çok bilirim annemin bizi evlendirmek için günde iki ev temizlediğini yer silmekten kanayan dizlerini..
Asyaveannesi04 Bebegmmm ben en son çağırdığım da 550ye almıştım 400 çok az, camlardan başlanır, kapılar yerler süpürülür silinir en sonra banyo tuvalet inşallah kolayca gelirsiniz üstesinden 🌺🌺
Aysegul- Benim temizlikçim odaları sırasıyla temizliyor, camından başlayıp, toz alma( petekler dahil) , silip süpürme hepsini yapıp odayı kapatıyor. Mutfak dolabının dışını da siliyor, En son banyo ve WC yi temizleyip bitiriyor. 450 TL ücret ödüyorum🥰
Yamanmoms Bebegmmm benim evimdublex camlarim cok buyuk ve en son 700 odedim 400 az bence Ben gelen ablaya yardim ediyorum perdeleri cikarip mak atiorm o cam silerek baslio dolap, cekmece duzenleme isini de elletmiorm cam silio toz alio yeri siliyor en son kapiyi silip cikio oda oda yapiyoruz Aslinda bu isin bir teknigi yok kimisi utu yaptirip avizeye kadar sildiriyor kimisi de benim gibi cam kapi banyo temizligi istiyor ama rakam az kolay gelsin simdiden
meryembrl Yamanmoms tamam da sizin eviniz dublex arkadasın gidecegi ev 2+1. Sizin 700 ödemeniz çok normal onun da 400 ödemesi normal
nurelem Bebegmmm Önce yatak odasından başla ortalığı topla, süpür, sil. Daha sonra olduğun odanın camını sil kapısını kapat. Sırayla oda da aynı şekilde ilerle. Sonra mutfağı temizle aynis şekilde en sonda WC ve banyoyu bırak tabi buralarda temizlenecekse. Ben kendim aşırı temizlik yaparım hep bu şekilde temilzerim evimi
Yamanmoms meryembrl yalniz ben en son derken tarih yazmamisim eylul 2022 fiyati buydu yeni degil suan 2+1 e 600 e gidiyorlar diye biliyorum kaynimin temizlik sirketi var
meryembrl Yamanmoms şirketler pahalı aslında evim 3+1 urfada yaşıyorum şirkete sordum tam gün 550 lira dedim baska bi abla tanıyorum o 450ye geliyor. Şehirden şehire göre de fark var tabiki
Rez Bebegmmm Allah yardımcınız olsun 2+1 için fiyat uygun geldi, ilk olarak halılara süpürge atıp toplayın sonra cam silin, sonra odada bulunan eşyaların tozunu alın avize ve kapılar da dahil en son perde takıp yerleri silip çıkın odadan en sonda banyo tuvalet temizleyin, ben olsam öyle yapardım yani
neolacaksimdi_ Bebegmmm ben Kocaeli’de temizlik için yardımcı cagirmistim 600 lira yine cagiracagim 600 lira. Her yer silip supuruluyor mutfak dolapları dıştan siliniyor camlar siliniyor. Halı koltuk silme olursa extra oluyor
Btlaras2 Bebegmmm 500 e gidiyorlar. Bende ay da 1 defa alıyorum ama ben daha çok yoruluyorum . İçim rahat etmiyor illa elim değecek ya şimdi nasıl istediğini sorun siz günlük temizlikse evde yaptığınız gibi yapın başka bir şey yok. Ama dolap içleri falan olacaksa fiyat az o fiyata gitmeyin
Sibelmuc Bebegmmm 400 az degilmi? piyasayi iyi arastirin Lütfen baya emek isteyen bir is. Kolayliklar dilerim 🌸
Rez Senazeynep3425 umarım işinize yarar bir de eldiven kullanın mutlaka ellerinizi sonradan nemlendirmek zorunda kalmazsınız 🌺
Rez Senazeynep3425 bu arada post sahibi siz değilsiniz size söylemiş oldum afedersiniz , illa ki yorumları okuyup görür post sahibi de 😊