2 yaş sendromundayız
Sebepli sebepsiz ağlama krizlerimiz var. Böylesi anlarda nasıl davranılmalı? Bazen beynim duruyor nasıl davranacağımı şaşırıyorum. Bu süreci sağlıklı, anne baba çocuk arasındaki ilişkimizi zedelemeden özgüvenini ve bize olan güvenini sarsmadan atlatmak istiyoruz tabi kısa bir süreç değil daha gidecek yolumuz var Allah sabır versin bize neler önerirsiniz? Ağladığı hırçınlık yaptığı anda ne yapıyorsunuz?