Kızım 21 aylık, ⅔ gündür yoğun iştahsızlık yaşıyoruz.
Sabah kahvaltı da ⅔ parça ekmek içi biraz kaşar bal yarım bardak süt veya meyvesuyu içiyor.
Öğlen yatirmadan önce ara öğün veriyorum onuda ½ yiyiyor.
Öğlen uykusuna yatiriyorum kalkınca çorba makarna yada sevdiği ne varsa hazırlıyorum yine ½ kaşık alıp yüzünü çeviriyor.
Akşam bizle masaya oturtuyorum yemeklerden uzatıyorum katiyen yemiyor.
Bu arada hala emiyor, bugün meme vermemeyi denedim yine yemedi.
11 kilo, kilosuna takılmıyorum sadece aç duruyor üzülüyorum. Yani Bi anda ne oldu anlamadım.
Bundan önce güzelce kahvaltısını yapar kahvaltıdan sonra biskuviyle hazırladığım mamayi yer öğlen uykusuna yatar kalkar 1 kase çorba veya makarna yer, akşam bizle yemekte ne varsa yer gece yatmadan önce 1 kase yoğurt yerdi şimdi durum bu, inşallah geçicidir. Başına gelen yardımcı olmak isteyen varsa seve seve okumaya hazırım.