Kızlar 3 aylık bebeğim var şimdiye kadar ana kucağı almadım bundan sonra da ağırlaşacak zaten almam mantıksız. bu zamana kadar işlerimi hep slinge bağladım yada kızım uyurken yaptım artık ağırlaştığı için slinge bağlayınca belim çok ağrıyor yanımda dursun istiyorum yere koymakta istemiyorum yatabilen mama sandalyesi alayım şuan yatar pozisyonda yanımda durur olarak kullanırım diye düşünüyorum. Aranızda kullanan var mı? Yatış pozisyonu nasıl ?Özellikle Kiwinin koala modeline bakıyorum?