@"Newmoms12
Newmoms12 lansinoh aldım mecburen ama imkanınız var mı bilmiyorum hastane tipi kiralayabilirseniz en güzel o arttırıyor kimle konuşsam onu önermişti ben lansinohtan memnun kalmıştım ama 2 saati geçirmeden süt gelmese bile mutlaka sağım yapın ve süt arttıran şeyleri tüketmeye çalışın benim bebeğimde geç farkedildi dil bağı olduğu için emmedi hep sağımla vermeye çalıştım zor bir bebekti düzgün beslenmedim durmuyordu hiç sağıma da imkan bulamayınca daha da azalıp kesildi sizin bebeğiniz eğer emmiyorsa yine de ağzını mutlaka değirmeye çalışın göğse ağızlarındaki sıvı arttıyor bende işe yaramıştı yapabildiğim süre içinde