Ummahan250820 Kızlar sizce elbiseler nasıl ikisinide beğendim ama taşlı olan bayram için abartı gibi geldi annemde abartı değil güzel dedi . Alayımmı sizce
Birevladaemanetci Ummahan250820 herkesin kendi zevki ama canım ben bayram için biraz abartı buldum. 😊☘️
Hkshkshsk Ummahan250820 2 cisi çok güzel bence bende blezer takım aldım zümrüt yeşili abartılı da deqil hem tatlı zaten bayramda güzel olmak lazım 🥰
Tatlican Birevladaemanetci Aaa kiz usttekinn nesi abarti bana cok bile sade aynisinn yesili nerdeyse benimkiside aldim bayram icin
pasaklisinkukuli gecekusum siz bayramda bizim bilmediğimiz nereye gidiyonuz ya 😁bu elbiselerle biz mezarlığa ve el öpmeğe gidiyoruz yaşlı akrabalara 😁😁
gecekusum pasaklisinkukuli valla canım ben normalde süs püs sevmeyen bir insanım ama antepe gelin gidince onların şatafatından giyim kuşamından sonra bunlar bana sade şık geliyor 😂 hı bide bayramda kocam gezmeye falan götürür onun yanında da şık olmak isterim tabi 😃
Aybers Giyim tarzınıza bağlı normalde de şık giyiniyorsanız gayet normal ama giyinmiyorsanız o zaman çevrenizdekilere abartılı gelebilir bana göre güzel özellikle baştaki 😇
zarifbirhanim Ummahan250820 Maalesef modellerini beğenmedim canım. Daha kibar cıtı pıtı biseyler baksan. Bunlar bana biraz yaşlı işi geliyor
Ummahan250820 Tatlican bunun siyahınıda çok beğendim kararsız kalmıştım ama altı kalem etekli olanı vr o yğzden vazgeçtim canım güle güle giy 😍 çok yakışmış