Prensesinannesi25 Hep biraz daha büyüyünce daha zor derler ya.. yada hep bebek kalsa derler sahi en zoru hangisi yoksa gitgide zorlaşıyor mu😀🤷🏼♀️
Deletedmom113 Prensesinannesi25 hepsi zor ama büyüdükçe daha zoe derlerdi inanmazdım ama gercektwm ayaklaninca özellıkle allahimmm cinnet cinnet
Ozge_AyazEfee Prensesinannesi25 tuvalete girdiğimde kapıyı yumruklayan 21 aylık bir oğlum var. Gayrı siz düşünün hangi dönem zor 🤦🏻♀️
busra37 Prensesinannesi25 hangisini işaretleyeceğimi bilemedim😃 hepsi ayrı zor ama ilk 4ay gaz dolayısıyla aşırı zordu
Deletedmom277 Ozge_AyazEfee “anne kaka kaka “. Neden orda olduğumu bildiği halde taciz etmesi. Sanki biz kaka yaptığında oooo kaka kakaaa diye taciz ediyoruz 😅
aliannesi 15 aylık.. git gide daha da zorlaşıyor 🤦🏻♀️ hiç kolaylaşmayacakmış gibi. hele hele ilk 6 ayı öyle özlüyorumki 😅
Ozge_AyazEfee Deletedmom277 kesinlikleeee 😂😂 bi de şey var mesela istemediği şeyleri elinin tersiyle itmesi 🤷🏻♀️
Deletedmom277 Ozge_AyazEfee evet ve sonra bir bakış atıyor bir göz deviriyor. Artık kendi kararları var küçük ergenler 🤦♀️
Cingirak Şu anda gaz sancısı ve uykusuzlukla mücadele ettiğim için bu dönemden daha zor dönem olamazmış gibi geliyor. O yüzden 0-3 ay en zor dönem bence. Ağlasa neden ağladığını bilmiyorsun. Konuşsa derdini söyler en azından