Ikizoglusannesi06 R4761 negatif gebelik yok. Benim bir keresinde 2 çıkmıştı doktor hormonlardan olabiliyor dedi illa 0.00 çıkmıyor yani😘
Damlasu23 Deletedmom_58 5 ve üstü pozitif demek istedim testin sonucu negatif demek istedim hızlı yazdım kızım durmadığı için okey
R4761 Ikizoglusannesi06 ben spiral taktiracam o yüzden kan verdim hemsire direk sonucu attı ama bişey demedi çok bilgim yoktu o yüzden bu sorayım dedim teşekkür ederim 🥰