Merhaba anneler. Bebeğim 3 ay 22 günlük. 3 gündür süren ve bugün dozu hızla artmaya başlayan bir huysuzluk ve meme reddi ile savaşıyorum. Benim bebeğim zaten gazlı kolik bir bebekti. Sarılık sorunu, ardından gaz sancilari, su fıtığı vs derken çok sancılı zamanlarımız oldu. Ve bebeğim huysuz bir bebekti. 3.ayin başında düzeldi her şey yoluna girdi gülücükler sactigimiz beraber konuşuyormuş gibi olduğumuz yemek yaptığımız zamanlar gelmişti dedim ki 3 gündür iştahi çok iyi olan bebeğim memeden kaçar oldu. Onun için endişeleniyorum. Zar zor emiyor. Uykuya direniyor. Dakikalarca ağlama krizine giriyor. Ne yaparsak yapalım durmuyor en sonunda susuyor. Uykuluyken memeyi aldı aldı yoksa yürüyerek zıplayarak bir şekilde alırdı şimdi onu da almıyor. Bir yandan bel fıtığım bir yandan karın ağrım bir yandan ev bir yandan ramazan o kadar doldum ki. Gurbetteyiz eşimin birkaç yakini var ama kuru kalabalik. Anca yeme içmeye bebek sevmeye gelirler.. Bebeğime tek bakıyorum. Eşim akşam çok yorgun geliyor elinden geleni yapıyor ama yine de yüküm hafiflemiyor. Yine de Allah razı olsun. Artık bir an beceremiyorum diye oturdum ağladım. Ve bu postu yazıyorum sizlerden öneri bekliyorum. Özellikle memeyi istememe durumunu nasıl aşarız neler yapabilirim onun için 😭🥺 1 hafta sonra İstanbul’a gideceğiz bu yüzden gitmek istemiyorum. Bir yandan da ailelerimiz destek olur mu diye de gitmek de istiyorum ama bilemiyorum…