Benim oğlum 2 yaşında, gece uykusuna uyumadan önce 180-200 cc ballı süt içiyor. Seviyor oğlum sütü, günde 1 kere içiyor. Kabızlık sorunu falanda yaşamadık çok şükür, karnında şişlik de yapmadı. Bende çok severim sütü, oğlumda içiyor. Külliyen zararlı olduğunu düşünüyorum, evet yararlı da olmayabilir