MssKrks bebeğiniz kreşe başladığında da bağışıklığı kuvvetlenene kadar sık sık hasta olacak. Ayda 2 seferden daha fazla üstelik. Ancak zamanla bağışıklığı güçlenecek, sosyal ilişkileri gelişecek, dil-motor becerilerine katkısı olacak, akranlarıyla vakit geçirmek ona iyi gelecek. Kreşe göndermeniz daha iyi olacaktır. Ama tabiki ikisini de deneyin size hangisi daha ılımlı gelirse ona karar verirsiniz