whitechocolatemochaa hiç tarzım değil ama hediye olarak dikildi. sizce bu elbiseye nasıl süsleme yapabilirim? 3 yaş bu arada
mihraninannesi4 Ben eğitimciyim. Çocuklarda Süpermen, örümcek adam, Mickey mouse gibi karakterlere bürünmesi hoş değil bence. Durumun varsa daha farkli bir kıyafetle daha soft bir konsept yapabilirsin
whitechocolatemochaa mihraninannesi4 teşekkür ederim. bende karakter pek sevmem ama elbiseyi giydirmezsem çok üzülür uğraşıp dikmiş. yine de çok sağolun 😍
Masal001 whitechocolatemochaa bence içinden geldiği gibi davran keşke bana çocukken böyle karakterlerle ilgili konseptler yapsalardi bende anaokulu öğretmeniyim bence hiç bir sıkıntı yok kendi fikrimce herkeze saygi duyarım
whitechocolatemochaa Masal001 aslında artık anladığı yaşta o yüzden çok hoşuna gidebilir, minnie olarak karar verdim yarın süslemelere bakıcam çok sağolun valla hiç aklıma gelmezdi 🙈♥️