Merhabalar. Ilk bebeğimi hep memede uyuttum ve büyüdükçe sıkıntısını çok çektim. Sık uyanmalar olsun gece sürekli memede kalma isteği olsun bensiz başkasında uyuyamama olsun… yaşayanlar bilir. Ikinci bebeğim oldu emzik vermek istedim kabul etmedi. Dolayısıyla onu da bazen kucakta gezdirerek bazen ayakta sallayarak ve çoğunlukla memede uyutuyorum. Artık 7 aylık oldu ve kucakta gezdirerek uyutmak çok zor olmaya başladı. Ayakta sallanmayi da çoğunluk kabul etmiyor artık. Ama memede uyutup bırakınca büyük çocuğum gibi sık uyanmıyor. Aynı şeyleri yaşamaktan da korkmuyor değilim. Yok mu memede uyuyor ama bağımlı değil gece güzel uyuyor ya da başkalarında da uyuyor sıkıntı yaşamıyoruz diyen anneler. Yoksa herkeste memede uyutmanin sonu dram mi🥺